Általános szerződési feltételek

Hatályos: 2024.05.17. napjától

Kérem, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot,
mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Bevezetés

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazzák az AA Consulting
Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság. mint szolgáltató (a továbbiakban:
“Szolgáltató”) által üzemeltetett www.jankianiko.hu honlap – és egyben webáruház – címről
elérhető szolgáltatások igénybevétele során irányadó általános szerződési feltételeket.

Kérem, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásaimat, amennyiben a jelen ÁSZF minden
pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A jelen honlapon történő
vásárlás (internetes megrendelés) a távollévők között megkötött szerződésnek minősül,
vagyis a szerződéskötésre a vállalkozó és a fogyasztó egyidejű jelenlétének hiányában kerül
sor. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre,
nyelve magyar.


Az európai uniós és a magyar jogszabályok alapján érvényesek az online úton megkötött
szerződések, így az ilyen módon megkötött szerződésekhez ugyanazok a jogi következmények
fűződnek, mint az írásban kötött vagy szóban létrejött megállapodásokhoz. Az alábbi
feltételekkel szabályozott szerződés a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. szerinti
távollevők között létrejött szerződésnek minősül, melyre vonatkoznak a szolgáltatóra vonatkozó
adatokról és az elektronikus szerződéskötés lépéseivel kapcsolatban az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások
egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései, az elállási jog gyakorlásának részletes
feltételeire pedig 2014. június 13-tól a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és a Ptk. rendelkezései irányadók.

A megrendeléssel, a szolgáltatás nyújtásával és a honlapon található információkkal kapcsolatos
kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésre állok.

Jogszabályi hivatkozások:

45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet értelmében:

14. üzlethelyiségen kívül kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés,
a) amelyet a szerződő felek egyidejű fizikai jelenléte mellett a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő
helyen kötöttek meg;
b) amelyre vonatkozóan a fogyasztó tett ajánlatot a vállalkozásnak az a) pontban meghatározott
körülmények között;

c) amelyet a vállalkozás üzlethelyiségében vagy távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő
eszköz alkalmazásával közvetlenül azt követően kötöttek meg, hogy a vállalkozás – a felek egyidejű
fizikai jelenléte mellett – személyesen és egyénileg kapcsolatba lépett a fogyasztóval a vállalkozás
üzlethelyiségétől eltérő helyen; vagy
d) amelyet a vállalkozás által szervezett olyan út során kötöttek meg, amelynek célja a áruk vagy
szolgáltatások fogyasztó számára történő értékesítése vagy népszerűsítése;


17. digitális szolgáltatás:
a) olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó számára, hogy digitális adatokat hozzon
létre, kezeljen, tároljon vagy azokhoz hozzáférjen, vagy
b) olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó és a szolgáltatás más igénybe vevői által
feltöltött vagy létrehozott digitális adatok megosztását, illetve az azokkal való egyéb interakciót;


Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. értelmében:
fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró
természetes személy;
vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy;

1. A Szolgáltató adatai:

Neve: AA Consulting Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (AA Consulting
Kft.)
Cg.: 03-09-137575
Adószám: 32329289-2-03
Ügyvezető: Janki Anikó
Székhelye: 6000 Kecskemét, Bánffy utca 11.
E-mail: info@jankianiko.hu
Telefonszám: +36 20 55 66 853
Tárhely szolgáltató: Profitárhely Kft. (6000 Kecskemét. Szolnoki út 23.)
Szolgáltatás jellege: tanácsadás, önfejlesztés, mentorálás, életvezetési tanácsadás, facilitálás,
energetikai kezelések a 3. pontban rögzített témakörökben.

A szolgáltatásokat személyesen Janki Anikó ügyvezető nyújtja, aki a megfelelő képesítéssel és
szakértelemmel rendelkezik. A Szolgáltató és az Access Consciousness között kötött CF licensz
alapján a Szolgáltató minősített facilitátornak minősül és jogosult az Access Consciousness
képzésen megszerzett tudását kereskedelmi forgalomban értékesíteni. A továbbiakban
Szolgáltató alatt Janki Anikó, mint személyes közreműködő értendő. Az Access Consciousness
hivatalos oldala az alábbi linken elérhető: https://www.accessconsciousness.com/hu
Janki Anikó által nyújtott szolgáltatásokra a jelen ÁSZF vonatkozik, melynek irányelvei
összhangban vannak az Access Consciousness szerződési feltételeinek irányelveivel.

Átmeneti rendelkezés: webáruházon a Szolgáltató hivatalos Facebook oldala, valamint a
webáruházon történő megrendelésen a Szolgáltató facebook profilján vagy e-mail útján
történő megrendelés értendő. (!)

2. Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére
különösen a Bevezetésben felsorolt jogszabályok és a mindenkor hatályos magyar jog rendelkezései az irányadóak. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön
kikötés nélkül is irányadók.

2.2. Jelen ÁSZF a weboldalon történő közzététellel lép hatályba. Jelen ÁSZF rendelkezései
kiterjednek minden, az ÁSZF hatályba lépése napján és azt követően megrendelt
szolgáltatásokra.

2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon
megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon
megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása,
feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Felhívom a Megrendelő figyelmét, hogy a www.jankianiko.hu weboldala, az azon található
minden képi, szöveges és egyéb tartalom, illetve azok elrendezése, valamint a weboldalon
megjelenített karakterek, szövegek, valamint minden, a weboldalon megjelenő szellemi alkotás
szerzői jogi oltalom alatt áll. A weboldal tartalma semmilyen körülmények között nem
értelmezhető olyan módon, mintha az a weboldalon megjelenített szerzői jogi oltalom alatt álló
alkotások bármelyikének felhasználása tekintetében bárki számára felhasználási jogot vagy
engedélyt biztosítana. A Szolgáltató szükség esetén jogosult a vonatkozó hatályos jogszabályok
által megengedett keretek között érvényesíteni a szellemi alkotásokhoz fűződő jogait.

2.4. Ön, mint Megrendelő a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF
rendelkezéseit. A webáruházon keresztül történő megrendeléssel Ön elfogadja a jelen ÁSZF
rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és a Szolgáltató között létrejövő szerződés
részét képezi.

2.5. Megrendelő lehet minden természetes személy (továbbiakban: Fogyasztó), egyéni vállalkozó
és jogi személy vagy vállalkozói tevékenységet végző egyéb szervezet (Továbbiakban:
Vállalkozás). 18 év alatti személy kizárólag törvényes képviselője útján veheti igénybe a
Szolgáltatásokat. Természetes személyek esetén abban az esetben, ha a megrendelő nyilatkozata
– és az általa megadott valótlan életkor – ellenére a valóságban mégsem töltötte még be a 18.
életévét, Szolgáltató semminemű felelősséget vállalni nem tud.

2.6. A Szolgáltatás nyújtása magyar nyelven történik.

3. Szolgáltatások köre:

A webáruházban található Szolgáltatások köre az alábbi két csoportra bontható.

3.1. Oktatás jellegű szolgáltatás

3.1.1. Access tanfolyam – csak személyesen nyújtott szolgáltatás (időtartama a tanfolyam
jellegétől függően 3 óra, 1 nap, 2 és fél nap vagy 3 és fél nap)
3.1.2. Online workshopok (időtartama lehet több órás vagy több napos)
3.1.3. Online események (online programok)

A 3.1.3. és 3.1.3. alatti szolgáltatások nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalomként is
megvásárolhatóak és a Kajabi (www.kajabi.com) felületén válik hozzáférhetővé.

3.2. Életvezetési tanácsadás

3.2.1. Fizikai kezelések (Egyéni kezelések)

  • Access Bars kezelés
  • Facelift
  • Access testkezelések
  • SOP (energetikai kezelés)

3.2.2. Facilitálás – Online vagy offline (személyes) formában.

3.3. A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a Szolgáltatások csoportjait, nevét, díját,
valamint rövid leírás keretében ismerteti azok lényegét. Az Online tanfolyamok pontos
időtartamáról is írásban tájékoztatást nyújt, valamint az Online Szolgáltatás igénybevételének
időpontjait előzetes e-mailes egyeztetés útján határozzák meg a Felek. A Szolgáltató új
termék/szolgáltatás bevezetésekor a honlapon feltünteti a szükséges információkat.

3.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a
Megrendelőt az akció időtartamáról a honlapján vagy a regisztrált felhasználóknak e-mail útján.

3.5. A Szolgáltató bizonyos esetekben Kuponkódokat biztosít a Megrendelő részére, melynek
felhasználásának menetéről a hivatalos honlapon vagy a regisztrált felhasználók részére e-mail
útján nyújt tájékoztatást.

4. A Szolgáltatás igénybevétele

4.1. A Megrendelő kiválasztja a szolgáltatás típusát és a szolgáltatás fajtájától függően annak
időpontját majd a “Kosárba teszem” gombra kattintva a kosárba helyezi a szolgáltatást. Ezt
követően a pénztárban összegzésre kerül a megrendelése, az esetleges kuponkód felhasználásra
kerülhet majd a Megrendelő szükséges adatainak (név, számlázási cím, e-mail cím és
telefonszám) megadásával és a fizetési mód kiválasztásával (közvetlen átutalás vagy
hitelkártya/bankkártyás fizetés) a megrendelés véglegesítésre kerül. A “Rendelés jegyzetek”
útján lehetőség van bármilyen többletinformáció megküldésére. A megrendelés nem kötött
regisztrációhoz. A személyes jelentéttel járó szolgáltatások megvásárlásakor a Megrendelő a
konkrét időpont megjelölésével jelentkezik a szolgáltatásra, melyről automatikus e-mail
üzenetet kap. Ez esetben a szolgáltatás díját közvetlenül banki átutalással vagy személyesen
készpénz átadásával teljesítheti. A Megrendelő a megrendelés elküldésével elfogadja a jelen
ÁSZF tartalmát és azt, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik a Szolgáltató felé. A
megrendelésről, annak véglegesítését követően azonnal, de legkésőbb a véglegesítést követő 48
órán belül visszaigazolás kerül megküldésre a Megrendelő részére e-mail útján. Amennyiben ez
idő alatt nem érkezik meg a Megrendelő részére az e-mail, úgy mentesül az ajánlati
kötöttség/szerződéses kötelezettség alól. A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz
tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti, és
meggátolhatja a szerződés létrejöttét. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő
a Szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé
válik. A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalomként megvásárolt szolgáltatás a
Kajabi (www.kajabi.com) felületén válik hozzáférhetővé.

4.2. Adatbeviteli hiba esetén a Megrendelő köteles haladéktalanul e-mailben értesíteni a
Szolgáltatót az 1. pontban rögzített e-mail címen. A rendelés leadását követő 24 órában van lehetőség a korrigálásra garantáltan költségmentesen. Az ennél később leadott módosítási
kérelmek esetén a Szolgáltató törekszik támogatást nyújtani a Megrendelőnek és anyagi teher
keletkezése nélkül módosítani teljesítését, azonban anyagi felelősséget nem vállal a hibákból
adódó károk tekintetében.

Felhívom a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan
kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra a
Szolgáltatás.
Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az Ön hibás
adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre
hárítani. A Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért járó felelősségét
kizárja.

4.3. A Szolgáltató és a fogyasztónak nem minősülő igénybe vevő közötti szerződéskötés során a
felek kölcsönös megállapodással eltérhetnek a 4.1.-4.2. pont rendelkezéseitől.

4.4. A Megrendelő közvetlen banki átutalás, kártyás fizetés útján (Stripe vagy Simple Pay) vagy a
személyes találkozáshoz kötött szolgáltatások esetén készpénz átadásával teljesíti a fizetést. A
banki átutalás díjmentes. A kifizetésről szóló számla és visszaigazolás e-mail formájában kerül
kiküldésre a Megrendelő részére.

4.5. A Szolgáltatás igénybevétele online vagy offline formában történik. Az offline
szolgáltatásnyújtás helye változó, a pontos címről Szolgáltató e-mailben küld értesítést. Az
online szolgáltatás nyújtása a Megrendelő által kiválasztott és a Szolgáltatóval leegyeztetett
időpontban Zoom video hívás igénybevételével történik. A foglalásra – továbbá annak
lemondására – a kívánt időpontot megelőző minimum 24 órával van lehetőség. Amennyiben a
lemondásra a lefoglalt időpontot megelőző 24 órával nem kerül sor, Felhasználó a díjat köteles
megfizetni abban az esetben is, amennyiben az online konzultációt nem veszi igénybe. Felek
rögzítik, hogy a Felek akarata vagy egyéb külső körülmény (pl. természeti katasztrófa, kihirdetett
veszélyhelyzet) miatt szükséges online szolgáltatásnyújtás esetén – egészség védelmi okokból – a
teljesítés helye a Felek által biztosított és kijelölt hely, melyhez a tárgyi feltételeket (számítógép,
internet, mobiltelefon) Megrendelő személy köteles biztosítani. Szolgáltató rendelkezik az online
szolgáltatás nyújtásához szükséges feltételekkel.

4.6. A Szolgáltató kérheti, hogy a szolgáltatásnyújtás időpontjának megváltoztatását a már
egyeztetett időpont előtt legkésőbb 48 órával, írásban. Amennyiben a Szolgáltató az egyeztetett
időpont kezdetéhez képest 48 órán belül mondja le, köteles megfelelő helyettesítésről
gondoskodni. Ellenkező esetben a Megrendelő jogosult térítésmentesen a szolgáltatás pótlását
igényelni.

4.7. A Megrendelő vállalja, hogy az szolgáltatás nyújtása során az előre egyeztetett időpontokban
pontosan megjelenjen, azon folyamatosan részt vegyen, valamint a csoportos alkalmakon
együttműködést tanúsítson és az ott elhangzottakat bizalmasan kezelje.

4.8. Megrendelő vállalja, hogy a Szolgáltatót haladéktalanul értesíti, amennyiben a szolgáltatás
nyújtásának időpontján önhibájából nem tud részt venni. A Megrendelő jogosult eseti jelleggel
következmény nélkül a Szolgáltatás időpontjának megváltoztatására a már egyeztetett időpont
előtt legkésőbb 48 órával, előzetes szóbeli (telefon) és írásbeli (sms vagy e-mail) jelzés útján.
Ezen rendelkezés a csoportos jellegű szolgáltatásokra nem alkalmazható.

A fentiek alól kivételt képez a külső akadályozó, előre nem látható és ellenőrzési körön kívül eső
körülmények folytán beálló ún. vis maior helyzet (pl.: természeti katasztrófa, betegség),
amennyiben a Szolgáltatás nyújtására tényleges megvalósulására egyáltalán nincs lehetőség.

5. Elállás joga

5.1 A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli
elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a
szerződés megkötésének napjától számított 14 napos határidőn belül indokolás nélkül
gyakorolhatja, ha a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik.

19.§ (1) A fogyasztó az arra vonatkozó kérését, hogy a vállalkozás a szolgáltatás nyújtására
irányuló szerződés teljesítését már a megrendeléstől számított 14 nap lejárta előtt kezdje meg,
köteles a vállalkozóval kifejezetten közölni.


A jogi személy vásárlókat nem illeti meg az indokolás nélküli elállás joga.

5.2. A fogyasztó elállási jogát a Szolgáltató részére erre irányuló egyértelmű szándékot kifejező
nyilatkozat (https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor 2. számú melléklete) alapján
gyakorolhatja. A nyilatkozatot a fogyasztó e-mailben, vagy postai úton köteles megküldeni
Szolgáltató részére. Kérem, hogy a nyilatkozatban tüntesse fel a rendelés számát és idejét! A
fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban
gyakorolta.

5.3. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bek. a) pontja értelmében a fogyasztó nem
gyakorolhatja az 5.1. pontban rögzített elállási jogát szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési
kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett
előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy
elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést.

5.4. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bek. m) pontja értelmében a nem tárgyi
adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett,
előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg
nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. §
szerinti jogát, továbbá a vállalkozás a 12. § (2) bekezdés vagy a 18. § szerint visszaigazolást
küldött a fogyasztó részére.

5.5. Sikeres elállás esetén a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett összeget az elállásról
való tudomásszerzést követő 14 napon belül visszatéríteni.

5.6. Amennyiben több napos offline -személyes részvételű- tanfolyammal kapcsolatban merül fel
visszatérítési igény, azt csak a tanfolyam első napján délelőtt – ebédidőig – , vagy ha a tanfolyam
fél nappal kezdődik, akkor a fél nap végéig lehetséges benyújtani Megrendelő részéről. Ebben az
esetben Szolgáltató köteles visszafizetni a részvételi díjat, Megrendelő pedig köteles
visszaszolgáltatni a tanfolyami kézikönyveket, segédanyagokat.

5.7. Tájékoztatás: A Szolgáltató és az Access Consciousness között kötött CF licensz egyik
szabályzata (Commerce Pages) előírja a minősített facilitátorok, vagyis a Szolgáltató felé azt a kötelezettséget, hogy ha egy szolgáltatást igénybevevő az Access Alapozó tanfolyam elvégzését
követően visszatérítési igénnyel él felé, akkor annak tényét és részleteit továbbítania kell az
Access Consciousness felé, a szabályzatban megadott módon. Amennyiben megtörténik a
visszatérítés, azzal Megrendelő vállalja, hogy megvonhatják tőle a későbbi Access Consciousness
tanfolyamokon való részvétel jogát.

Az Access Consciousness tanfolyamokat és kezeléseket nyújtó minősített facilitátorok
tevékenységére és a visszatérítési igények rendezésére az Access központi szabályzata is
(Policies) a jelen ÁSZF tartalmával összhangban tartalmaz irányadó rendelkezéseket, mely az
alábbi linken nyilvános és elérhető:
https://www.accessconsciousness.com/en/policies/returns-policy/

6. Titoktartás

6.1. Felek kötelesek a közöttük létrejött szerződés keretében tudomásukra jutott információkat,
adatokat, tényeket – időbeli korlátozás nélkül – üzleti titokként (üzleti titokról szóló 2018. évi
LIV. tv) bizalmasan kezelni és megőrizni, azokat nem jogosultak megismerhetővé,
hozzáférhetővé tenni, illetve harmadik személy tudomására vagy nyilvánosságra hozni.

6.2. „Bizalmas Információ” minden olyan adat, mely nagy nyilvánosság körében nem ismert és a
megrendelő bizalmi vagy személyes viszonyaival kapcsolatos. Szolgáltató vállalja, hogy az
Megrendelővel történt egyeztetései, a lebonyolított tanácsadás, facilitálás, konzultáció
foglalkozások során, vagy egyéb úton a tudomására jutott „Bizalmas Információt” nem osztja
meg harmadik személyekkel, nem szolgáltatja ki és nem használja fel a Megrendelő írásbeli
hozzájárulása nélkül. A Szolgáltató a Megrendelő „Bizalmas Információit” a legnagyobb
körültekintéssel bizalmasan kezeli és a legmegfelelőbb erőfeszítéseket
teszi annak érdekében, hogy megőrizze és megóvja azokat a közzétételtől, jogosulatlan
felhasználástól, kémkedéstől, megsemmisüléstől és jogtalan hozzáféréstől.

6.3. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató akkor jogosult a Megrendelő nevét referenciaként
használni, amennyiben ehhez a Megrendelő kifejezett nyilatkozatban hozzájárul.

7. Felelősség a szolgáltatás nyújtásáért

Szolgáltató a Szolgáltatás keretében arra vállal felelősséget, hogy:

  • legjobb szakmai tudása szerinti tartalommal adja át az életmód tanácsadással és oktatással kapcsolatos anyagokat,
  • a digitális tartalmakkal kapcsolatos anyagok elérhetőek legyen a Megrendelő számára.

Szolgáltató nem vállal felelősséget:

  • a Megrendelő által tanúsított magatartásért,
  • a digitális tartalmakkal kapcsolatos anyagok elsajátítási hibáiból, vagy helytelen felhasználásból fakadó károkért.

7.1. Megrendelő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a vállalt
szolgáltatást a szakmai és etikai szabályok megtartásával, legjobb tudása és tapasztalata alapján,
a Megrendelő érdekeit szem előtt tartva nyújtja, azonban eredmény megvalósítására – a
képzésen elhangzott információk alapján – nem vállal felelősséget.

7.2. A 3. pontban részletezett szolgáltatások igénybevétele során elhangzott tanácsok,
információk nem minősülnek pszichológiai terápiának és nem is helyettesítik azt. Az ezzel
kapcsolatban esetlegesen felmerülő vitás helyzetek miatt a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Amennyiben a Megrendelőnek orvosilag igazolt mentális problémája van és azt a Szolgáltatóval
nem közli, a Szolgáltatások nyújtásából fakadó bárminemű kárért a Szolgáltató nem vállal
felelősséget.

7.3. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel azért, ha az általa megküldött e-mail a levelező
program technikai feltételei okán a Megrendelő részére spam, promóciók vagy közösségi levelek
közé érkezik és ennek okán a Megrendelő önhibájából nem jut a szükséges információk
birtokába.

7.4. A Szolgáltató mentesül azon kár megtérítése alól, melyet az ellenőrzési körén kívül eső, a
szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozott, és nem volt elvárható, hogy
a körülményt elkerülje, vagy a kárt elhárítsa. Ilyen esetnek tekinthető különösen a
Tárhelyszolgáltatónál felmerült működése hiba, az weboldal/webáruház nem a Szolgáltatót
terhelő karbantartási feladatok elvégzésének hiányából fakadó leállása (vis maior).

8. Vitarendezés és rossz hírnév keltésének tilalma

8.1. Abban az esetben, ha a Felek között a jelen ÁSZF alapján létrejött bármely jogviszonyuk
tekintetében vita/jogvita alakul ki, vagy a Megrendelő részéről panasz merül fel, vállalják, hogy
azt békés úton próbálják rendezni. Megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem
rendezhető esetleges jogvitákra nézve – hatáskörtől függően – kikötik a Szolgáltató székhelye
szerinti Kecskeméti Járásbíróság/Törvényszék illetékességét.

8.2. A Felek közötti vita/jogvita esetén a Felek megállapodnak abban, hogy sem
magatartásukkal, sem kommunikációjukkal, sem nyilvánosan, sem azon kívül nem tanúsítanak
becsület vagy a jóhírnév megsértésére (Ptk.: 2:45.§) alkalmas magatartást, valamint nem keltik
egymás rossz hírnevét.

9. Vegyes rendelkezések

9.1. Megrendelő személy jogosult panasszal élni, illetve szóban és írásban egyaránt jelezni,
amennyiben a Szolgáltatás tartalma, a szolgáltatás nyújtása nem az előzetes tájékoztatás és
egyeztetéseknek megfelelően teljesül.

9.2. A Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt az online vitarendezési platform elérhetőségéről:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

9.3. Amennyiben jelen ÁSZF bármely rendelkezése, vagy a rendelkezés bármely része a jövőben
érvénytelenné válik, az nem érinti az ÁSZF vagy az adott rendelkezés fennmaradó részének
érvényességét, az az érvénytelen résztől eltekintve a Felek között érvényes marad.

9.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítása
esetén az új szerződési feltételek a Weboldalon közzétételre kerülnek. A módosítás
közzétételekor már folyamatban lévő megrendelésekre a megrendeléskori feltételek
érvényesek.

10. Adatvédelem

A www.jankianiko.hu weboldalon külön Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató érhető el, mely
a Megrendelések leadása során megadott személyes adatok kezelését, továbbítását stb.
határozza meg. Az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató a rendelkezik az Európai Parlament
és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a
személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad
áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (a továbbiakban: GDPR)
és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII.
törvény (a továbbiakban: Infotv.) rendelkezéseinek végrehajtása érdekében az adatvédelemmel
kapcsolatos irányadó szabályokról, az ezzel kapcsolatos eljárási rendről, kifejezésre juttatva a
rendeletben meghatározott alapelvek tiszteletét és védelmét.